مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-03اجتماعي

جوابیه شهرداری قم به دغدغه «مدیریت رعایت حجاب و عفاف در باغ پرندگان قم»


شهرداری قم در جوابیه ای به دنبال انتشار سوژه ای در فارس من با عنوان «مدیریت رعایت حجاب و عفاف در باغ پرندگان» خواستار مشارکت بیشتر دستگاه ها به ویژه مجموعه های فرهنگی برای اجرایی شدن پیوست های فرهنگی در پروژه های شهری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجموعه باغ پرندگان قم در زمینی به مساحت 110 هزار متر مربع، گونه های مختلف پرندگان و گیاهان به ویژه نوع گرمسیری را در خود جای داده است و به لحاظ وسعت و ظرفیت پرندگان، دومین باغ بزرگ پرندگان در کشور است.

در این مجموعه یک صد گونه پرنده به تعداد بیش از 3 هزار قطعه نگهداری می شود و محیط زیبا و جذاب این باغ، شرایط تفریحی و گردشگری مناسبی را برای بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم کرده است و آن ها را با شرایط نگهداری و زیستگاه پرندگان آشنا می کند.

این مجموعه که در بلوار شهید آوینی حدفاصل شهرک قدس و میدان مفید قرار دارد، در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 9 صبح تا 19 برای بازدید علاقمندان فعال و میزبان مسافران نوروزی بوده است.

با توجه به حضور افراد و مسافران مختلف در باغ پرندگان قم و وضعیت نامناسب حجاب و عفاف برخی از بازدیدکنندگان، جمعی از مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان مدیریت رعایت حجاب و عفاف در باغ پرندگان قم در سامانه فارس من به ثبت رسانده اند و از شهردار قم درخواست کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شهرداری قم به دغدغه «مدیریت رعایت حجاب و عفاف در باغ پرندگان قم»

جوابیه شهرداری قم به دغدغه «مدیریت رعایت حجاب و عفاف در باغ پرندگان قم»