مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-03اجتماعي

کاهش 17 درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در قزوین


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از کاهش 17 درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در نوروز 1401 خبر داد.

- علیرضا معیری پور اظهار کرد: همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور در نیمه اسفند 1400 تاکنون، 4 هزار و 370 مسافر این کاروان ها از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: سفر این تعداد مسافر کاروان ها توسط 118 دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان عمومی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ادامه با اشاره به عملکرد این معاونت در بخش جابه جایی مسافران نوروزی نیز گفت: از 25 اسفند 1400 تا پایان روز سیزده فروردین امسال 72 هزار و 592 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه سفر کرده اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است.

معیری پور افزود: در این مدت به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی به مسافران نوروزی گشت های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی با قوت و مستمر در تمام ساعات شبانه روز توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک و حمل و نقل مسافر انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: این اداره کل تمام توان خود را برای تأمین ناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در قزوین

کاهش 17 درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در قزوین