مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-03سياسي

استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول


رییس دیوان عدالت اداری، در دیدار نوروزی با کارکنان، بر استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول تاکید کرد.

- رییس دیوان عدالت اداری، در دیدار نوروزی با کارکنان، بر استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری، در دیدار نوروزی معاونان، مدیران، قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، بر استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول تاکید کرد.

وی با اشاره به کینه توزی های نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت ملت ایران در طول چهار دهه از عمر نظام ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد گشایش های اقتصادی و رفع تحریم ها در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری باشیم .

رییس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از صحبت های خود، به برخی از تاکیدات رییس قوه قضاییه اشاره کرد و خواستار تحقق این تاکیدات در محورهای پانزده گانه شد.

فراهم آوردن بستر لازم در جهت حمایت همه جانبه در جهت حل مشکلات قضات و کارمندان دستگاه قضایی از جمله تاکیدات رییس دیوان بود و آن را در جهت اجرای کامل سند تحول بسیار موثر و تاثیرگذار نامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول

استفاده از همه ظرفیت های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول