مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-03اقتصادي

تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای افزایش سهم بیمه شدگان روستایی و عشایری


سرپرست فرمانداری خوسف بر اطلاع رسانی چهره به چهره و استفاده از فضای مجازی برای افزایش سهم بیمه شدگان روستایی و عشایری اشاره کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست فرمانداری خوسف بر اطلاع رسانی چهره به چهره و استفاده از فضای مجازی برای افزایش سهم بیمه شدگان روستایی و عشایری اشاره کرد.

محمدعلی ایمانی، امروز یکشنبه 14 فروردین در دیدار با مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا بر تبیین شاخص ها و فواید بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تاکید کرد و افزود: این شهرستان با داشتن بیش از 79 دهیار و بیش از 250 شورا می تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی این بیمه ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند و شغل اصلی آنها کشاورزی است لازم است زمینه استفاده تمام این قشر زحمت کش از مزایای این بیمه برخوردار شوند.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اینکه امکان انتقال سوابق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به تامین اجتماعی فراهم شده است می تواند خود این مزیت بسیار مناسبی برای استفاده از آن باشد.

وی اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی این بیمه بوده و لازم است ضمن تبلیغات چهره به چهره همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای افزایش سهم بیمه شدگان روستایی و عشایری

تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای افزایش سهم بیمه شدگان روستایی و عشایری