مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-03سياسي

مردم تبریز به شدت ناراضی و گله مند هستند


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت عمرانی شهر نامطلوب است و مردم از این بابت به شدت ناراضی و گله مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم امروز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از رییس شورای اسلامی شهر تبریز بابت تذکر در خصوص آسفالت شهر قدردانی می کنم که این مهم یکی از ضروریات به شمار می رود.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: وضعیت عمرانی شهر نامطلوب است و مردم از این بابت به شدت ناراضی و گله مند هستند، لازم است در این راستا اقدامات اساسی اتخاذ شود.

وی گفت: رفع و پیگیری موردی مشکلات محلات، کارگشا نخواهد بود، امیدواریم کم کاری های سال گذشته مرتفع شود.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از زحمات کارگران خدوم شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی تشکر می کنیم و انتظار داریم مدیران شهری به فکر کارگران هم باشند چراکه در روزها و مناسبتی همچون عید نوروز خانواده این قشر زحمتکش هم می خواهند کنار هم باشند، برخی کارها را می توان قبل از تعطیلات هم انجام داد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در تعطیلات نوروز مهمان روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شورای شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تبریز به شدت ناراضی و گله مند هستند

مردم تبریز به شدت ناراضی و گله مند هستند