مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-03سياسي

سفیر یمن در سوریه: عربستان هیچ گاه از تبعات جنگ با یمن، در امان نخواهد بود


سفیر یمن در سوریه تاکید کرد که اگر عربستان فرصت صلح را از دست بدهد، تحت هیچ شرایطی از تبعات دشمنی و محاصره یمن در امان نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه، در گفت وگو با خبرگزاری فارس ضمن اشاره به سال هشتم مقاومت و ایستاددگی یمن گفت: با آغاز سال هشتم از جنگ، ارتش و نیروهای مسلح یمن عملیات شکست محاصره3 را انجام دادند؛ عملیاتی که اوج عملیات دقیق برای قدرت موشکی و توان پهپادی یمن را نشان داد که آوازه آن به کل دنیا رسید.

به دنبال آن بود که مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن طرح صلح را از موضع قدرت و اقتدار اعلام کرد .

این دیپلمات یمنی افزود: دشمن در مسیر جنایاتش [علیه یمن] درگیر شد؛ و بعد از آن [مجبور شد] تا محاصره و جنگ را پایان داده و نیروهای اشغالگرش را خارج کند.

تمام این ها گویای آن است که ما به مرحله جدیدی وارد شدیم که نامش صلح، راه حل های سیاسی، حل پرونده های انسانی و بازگشت آبادانی است.

اگر این فرصت اعطاشده برای صلح گم شود، قطعاً اتفاقات آینده قوی تر و بزرگ تر خواهند بود؛ همانطور که سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب وعده داد.

صبری درباره گزینه های عربستان بعد از شکستش در یمن، خاطر نشان کرد: انتخاب های سعودی هم اکنون بسیار محدود شده اند و ریاض خودش بود که حمله را آغاز کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن در سوریه: عربستان هیچ گاه از تبعات جنگ با یمن، در امان نخواهد بود

سفیر یمن در سوریه: عربستان هیچ گاه از تبعات جنگ با یمن، در امان نخواهد بود