مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-03فرهنگي

شرفی خبوشان جای سعید تشکری را گرفت تاجایزه داستان حماسی به راهش ادامه دهد


مجید عسگری، رییس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: جایزه داستان حماسی در دو بخش رمان و داستان کوتاه در حال برگزاری است و با انتخاب شرفی خبوشان این رویداد وارد مرحله بررسی آثار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جایزه داستان حماسی یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی و ادبی سال پیش رو است که آثار مختلف از سراسر نقاط کشور در آن شرکت می کنند.

علاقه مندان عرصه ادبیات حماسی با محور قرار دادن الگوهای برجسته زبان فارسی، آثار خود را اغلب به صورت اقتباسی به رشته تحریر درآورده و برای دبیرخانه این رویداد ارسال می کنند.

مجید عسگری، رییس حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به اینکه جایزه داستان حماسی در دو بخش رمان و داستان کوتاه (یا داستان نیمه بلند) در ایستگاه پایانی قرار گرفته و آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده گفت: با انتخاب مرتضی شرفی خبوشان این رویداد وارد مرحله بررسی آثار شده است.

رییس حوزه هنری خراسان رضوی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه داستان حماسی نیمه اسفند سال گذشته بود و دومین دوره برگزاری این رویداد از چند روز قبل وارد مرحله بررسی آثار شده است.

وی درباره انتخاب مرتضی شرفی خبوشان به جای مرحوم سعید تشکری اظهار داشت: پس از طرح موضوع در شورای سیاست گذاری جایزه پس از فوت مرحوم سعید تشکری تصمیم بر این شد که فرد انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرفی خبوشان جای سعید تشکری را گرفت تاجایزه داستان حماسی به راهش ادامه دهد

شرفی خبوشان جای سعید تشکری را گرفت تاجایزه داستان حماسی به راهش ادامه دهد