مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-03اجتماعي

ثبت 2 میلیون 400 هزار تردد خودرویی در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 35 درصدی ترددها در نوروز 1401 گفت: در مجموع بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار تردد وسایل نقلیه در سطح استان به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام خبر فوق گفت: برای برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در تعطلات نوروز 1401 ضمن استفاده از تمام توان و امکانات انتظامی استان، بیش از هزار نیروی کمکی بکارگیری شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اسکان بیش از 13 میلیون و 943 هزار نفر از مسافران نوروزی در استان، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش 22 درصدی ترددهای درون شهری و 52 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

میرزایی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار تردد در سطح استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل 35 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش حجم مسافرت ها در استان مازندران با توجه به لغو محدودیت ها و بهبود شرایط کرونایی با تمهیدات ویژه ترافیکی و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان نسبت به سال قبل 59 درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز طرح عملیاتی ظفر با هدف پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 میلیون 400 هزار تردد خودرویی در مازندران

ثبت 2 میلیون 400 هزار تردد خودرویی در مازندران