مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-03سياسي

«جهان بین» با 5 ویژه برنامه همراه روزه داران است


مدیرکل صداوسیمای چهارمحال وبختیاری گفت: شبکه جهان بین با تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع، همراه سفره های آسمانی افطار و سحر مردم در ماه رمضان است.

- یوسف افشارنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سیمای جهانبین با ویژه برنامه های ماه عاشقی ، تا آسمان و شمیم بهشت در لحظات معنوی افطار و سحر همراه روزه داران هم استانی است.

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری به جزییات برنامه شمیم بهشت اشاره کرد و افزود: در این برنامه هر روز ساعت 17:30 تا 18:30 یک جزء قرآن کریم به صورت زنده و مستقیم از مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد روی آنتن تلوزیون و همین برنامه با عنوان سابقون از رادیو جهان بین پخش می شود.

وی ادامه داد: رادیو جهان بین هم با برنامه های گل بُنگ در سحر و سفره آسمانی از ساعت 18 تا 20:30 در زمان افطار به استقبال ماه میهمانی خدا می رود.

افشارنیا بیان داشت: معاونت فضای مجازی هم با تولید و تهیه 5 ویدئوکست، 15 پوستر، 6 کلیپ ، 8 پادکست، 4 فیلم کوتاه و 8 موشن گرافیک جمعاً به مدت 55 دقیقه، بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین و انتشار 15 قطعه فیلم کوتاه در آپارات به مدت 35 دقیقه، در فضای مجازی در خدمت مخاطبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان بین» با 5 ویژه برنامه همراه روزه داران است

«جهان بین» با 5 ویژه برنامه همراه روزه داران است