مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-03سياسي

شهرداری شیراز در نوروز 12 ایراد ساختاری داشت


برخلاف تاکیداتی که در خصوص رفع مشکلات در شیراز به شهرداری ارائه شد اما شاهد 12 تخلف ساختاری توسط شهرداری در ایام نوروز بودیم.

- ، مسعود زارعی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پیش از نوروز به شهرداری شیراز 35 تکلیف ابلاغ شد که شهرداری مکلف به پیاده سازی آن بود.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در سطح کلانشهر شیراز ستاد عالی نظارت بر شهرداری ایجاد و نحوه فعالیت شهرداری در نوروز و پیش از آن مورد ارزیابی و واکاوی قرار گرفت.

زارعی تاکید کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 5 هزار ایراد مشاهده شد که با انتقال این مشکلات به مسئولان ذی ربط زمینه برطرف شدن این مشکلات در شهرداری شیراز فراهم گشت این در حالی است که تنها 69 درصد از مشکلات موجود در این بخش رفع شد.

این عضو شورای شهر شیراز اظهار کرد: شهرداری شیراز در نوروز سال 1401 هشت برجستگی داشت و 12 ایراد ساختاری که نسبت به واکاوی آن در فضاهای تخصصی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اقدام خواهد شد.

به گفته مسئولان شهرداری شیراز این نهاد در نوروز سال 1401 تا پیش از تعطیلات انتهایی نوروز بالغ بر 879 هزار نفر را به صورت موقت اسکان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز در نوروز 12 ایراد ساختاری داشت

شهرداری شیراز در نوروز 12 ایراد ساختاری داشت