مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-04اقتصادي

جابجایی بیش از 119 هزار مسافر نوروزی کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از 119 هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از 119 هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری خبر داد.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال که از 25 اسفند تا 14 فروردین انجام شد، بیش از 16 هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عومی برون شهری کرمانشاه انجام شد، افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بیش از 17 هزار سفر داشتیم، کاهش هفت درصدی داشته است.

وی دلیل این امر را نیز کاهش محدودیت های بیماری کرونا با بهبود شرایط اعلام کرد که باعث شده مردم بتوانند بیشتر از خودروهای شخصی برای ترددهای بین شهری استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه سهم ناوگان اتوبوسی از تعداد سفرها را 2449 مورد با کاهش 9 درصدی، سهم مینی بوس ها را 2646 سفر با کاهش 14 درصدی و سهم خودروهای سواری را بیش از یاده هزار سفر با کاهش چهار درصدی اعلام کرد.

کرمی با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از 119 هزار و 700 نفر توسط ناوگان عمومی جابجا شدند، خاطرنشان کرد: در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل با سفر 117 هزار نفر، افزایش دو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 119 هزار مسافر نوروزی کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی

جابجایی بیش از 119 هزار مسافر نوروزی کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی