مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-04اقتصادي

افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز در خراسان شمالی


مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش مصرف بنزین در نوروز 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، مجتبی شکوری، مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با میزان مصرف بنزین در ایام نوروز 1401 اظهارکرد: در سال گذشته در بازه زمانی 28 اسفند تا 13 فروردین 10 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است و در نوروز جاری، این میزان با رشد قابل توجهی به 15 میلیون و 500 هزار لیتر رسید.

وی گفت: بیشترین میزان مصرف ثبت شده بنزین در استان خراسان شمالی مربوط به تاریخ 29 اسفند ماه با یک میلیون و 355 هزار لیتر و کمترین میزان مصرف نیز با 572 هزار لیتر در روز یکم فرودرین ماه به ثبت رسیده است.

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه در این ایام، میزان مصرف نفت گاز 13 درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: کمترین میزان مصرف این سوخت در استان در روز یکم فروردین ماه 62 هزار لیتر و بیشترین میزان مصرف نفت گاز استان در تاریخ 12 فروردین با 513 هزار لیتر ثبت شده است.

وی تعداد جایگاه های سوخت فعال در استان خراسان شمالی را 53 مورد عنوان کرد و گفت: 100 درصد ظرفیت جایگاه ها در ایام نوروز بدون هیچ گونه تعطیلی به مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز در خراسان شمالی

افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز در خراسان شمالی