مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-04فرهنگي

تهیه کننده «سگ بند»: فیلم کمدی باید مناسب خانواده ها باشد


تهیه کننده فیلم سینمایی «سگ بند» گفت: فیلم کمدی باید به شکلی باشد که همه مردم بتوانند همراه خانواده به سینما بروند و آن را تماشا کنند.

- محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی سگ بند در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی، گفت: به لطف خدا و حمایت مردم در حال حاضر این فیلم پرمخاطب ترین فیلم سینمایی اکران نوروز 1401 است و امیدوارم مردم این حمایتشان را نه تنها از فیلم سگ بند بلکه از همه فیلم های در حال اکران ادامه دهند.

  وی درباره استفاده نکردن از شوخی های اروتیک برای خنداندن تماشاگران فیلم سینمایی سگ بند بیان کرد: اعتقاد ما این است که تا می شود باید تلاش کرد تا در فضای سرگرمی نکته ای را به مخاطب القا کنیم که او کمی روی آن نکته تأمل داشته باشد.

البته ما در جایگاهی نیستیم که بتوانیم درسی به مردم بدهیم؛ اما به اندازه توانمان سعی کردیم که در این مسیر حرکت کنیم.

  تهیه کننده فیلم سینمایی سگ بند ادامه داد: در این فیلم سینمایی ما می خواستیم تلنگری به مخاطب بزنیم که بسیاری از مسیرهایی که برخی انتخاب می کنند تا راه 100ساله را یک شبِ طی کنند به سرانجام خوبی نمی رسند.

از طرفی دیگر درباره نداشتن شوخی های جنسی در این فیلم باید بگویم که فیلم کمدی باید به شکلی باشد که همه مردم بتوانند همراه خانواده به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده «سگ بند»: فیلم کمدی باید مناسب خانواده ها باشد

تهیه کننده «سگ بند»: فیلم کمدی باید مناسب خانواده ها باشد