مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-04اقتصادي

تصمیمی بر افزایش قیمت نان گرفته نشده است


جمشید زند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حال حاضر قیمت نان برای تولیدکننده مقرون به صرفه نیست و تولیدکنندگان با توجه به هزینه های بالای تولید از جمله کارگر با مشکلاتی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم به آنالیز مناسبی از قیمت نان دست پیدا کرده و در صورت احساس نیاز نسبت به افزایش نان اقدام خواهیم کرد.

رییس اتاق اصناف اراک استان مرکزی افزود: تا این لحظه تصمیمی بر افزایش قیمت نان گرفته نشده و قیمت نان افزایش نداشته است و در صورتی که نیاز به افزایش قیمت باشد پس ازطی مراحل قانونی و روال عادی پس از آنالیز نسبت به افزایش قیمت نان اقدام خواهد شد.

 اجرای طرح مقابله با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو زند همچنین از اجرای طرح مقابله با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو از پنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح با واحدهای صنفی برخورد کننده کالای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار واحد خدمات فنی و توزیعی لوازم یدکی در اراک فعالیت دارد، بیان داشت: از مراکز عرضه خدمات تقاضا داریم در تهیه کالا دقت کنند، کالای با اصالت را در اختیار مشتریان قرار دهند، چرا که اگر استفاده از کالای تقلبی منجر به حادثه ناگواری شود، آنها باید پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی بر افزایش قیمت نان گرفته نشده است

تصمیمی بر افزایش قیمت نان گرفته نشده است