مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-04سياسي

برنامه های فرهنگی شهرداری مشهد در ماه رمضان


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از جمله جنگ های شبانه و ویژه برنامه های مختلف در سطح شهر مشهد خبر داد.

- حسین باغگلی با بیان اینکه شهرداری مشهد با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به استقبال ماه میهمانی خدا رفته، اظهار کرد: ویژه برنامه شهر مهمان ماه با هدف ایجاد فضای شادابی و نشاط معنوی با تاکید بر مبارک بودن این ماه در 13 بوستان محوری مشهد در مناطق سیزده گانه شهرداری برگزار می شود.

وی افزود: این جُنگ های شبانه رمضانی از ساعت 20 تا 22 هر شب با برنامه هایی شامل قرائت قاریان نوجوان ممتاز، برگزاری فعالیت های هنری قرآنی همچون سرود و تواشیح و اجرای برنامه های شاد با محتوای قرآنی برپا خواهد شد.

باغگلی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جنگ شادی مل مل به همت اداره آموزش این سازمان در نمایشگاه بین المللی تصریح کرد: جشن ویژه روزه اولی ها در فرهنگسرای کودک، پویش روز قدس و پویش کریمانه به همت فرهنگسرای غدیر در سطح شهر و تقدیر از خادمان قرآنی در فرهنگسرای خادم الشریعه از دیگر برنامه های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ویژه برنامه های جبهه همین نزدیکی در فرهنگسرای شهید سلیمانی، رویت هلال ماه در فرهنگسرای علوم و نجوم، جشنواره آیین های بین المللی ماه مبارک رمضان در فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی شهرداری مشهد در ماه رمضان

برنامه های فرهنگی شهرداری مشهد در ماه رمضان