مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-04سياسي

سلب موقت عضویت یکی از اعضاء در شورای اسلامی شهر خوی


سجاد چهره آرا رییس شورای اسلامی شهر خوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تشریح جزییات سلب موقت عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خوی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و فعلا تا تعیین تکلیف نهایی تا شش ماه نمی تواند در جلسات شورا حضور یابد، لذا مطابق قانون یکی از اعضای علی البدل که بالاترین رای را در بین اعضای علی البدل داشته، دعوت به عمل آمده که از اولین جلسه شورا در سال جدید به عضویت موقت شورا درآمده و در جلسات حضور یابد.

وی گفت: بر اساس ماده 8 قانون شوراها، در صورت استعفاء، فوت یا سلب عضویت هر یک از اعضاء شورای روستا، شهر، عضو علی البدل به ترتیب آراء جایگزین می شود.

رییس شورای اسلامی شهر خوی افزود: همچنین عضوی به هر دلیلی تا دو ماه در جلسه شورا شرکت نکند، تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از شش ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل می آید.

چهره آرا ادامه داد: تا شش ماه آینده اگر حکم عضو شورا تایید نهایی شود، عضویت وی بطور دائمی سلب و عضویت عضو علی البدل قطعی خواهد شد و در غیر این صورت و تایید بلامانع بودن عضویتش در شورا، دوباره در جلسات شورا حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب موقت عضویت یکی از اعضاء در شورای اسلامی شهر خوی

سلب موقت عضویت یکی از اعضاء در شورای اسلامی شهر خوی