مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-04اقتصادي

سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می شود


مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد با توجه به بررسی ها و تصمیم گیری های انجام شده در سال جاری سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)،  طبق گزارش اینمادهای بدون ستاره در فصل زمستان، استقبال خوب کسب و کارهای خرد از اینماد بدون ستاره ادامه داشته و با توجه به بررسی ها و تصمیم گیری انجام شده، در سال 1401 سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر خواهد شد.

  پس از ابلاغ اجرای الزام اینماد کسب و کارهای اینترنتی برای پرداخت یارها توسط متولی شبکه پرداخت کشور در خرداد ماه 1400، اینماد بدون ستاره به عنوان راهکار پیشنهادی بخش خصوصی برای کسب و کارهای خرد مطرح و پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین مرکز تتا، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و بخش خصوصی با محوریت سازمان نظام صنفی رایانه ای، نهایی و به عنوان بخشی از تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداخت یارها طی اطلاعیه رسمی در شهریور ماه منتشر شد.

  اینماد بدون ستاره در واقع فرآیند ساده شده اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای خرد است که به عنوان اولین تجربه مجوز ثبت - محور در کشور صرفا با احراز هویت و دامنه عملیاتی شده و ظرف چند دقیقه قابل دریافت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می شود

سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می شود