مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-04سياسي

500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا تابستان وارد مدار می شود


نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تجدیدپذیرها تا تابستان امسال 500 مگاوات به حوزه برق تجدیدپذیر کشور با واحدهای نیمه تمام اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی جلسه ای که با وزیر نیرو برگزار شد مباحث زیادی در حوزه آب و برق مطرح و نمایندگان و اعضای حاضر دیدگاه های خود را مطرح و نهایتا مباحث وسط وزیر نیرو جمع بندی شد.

وی یکی از مسائل مطرح شده را کسری تولید برق نسبت به مصرف در زمان پیک عنوان و بیان داشت: سال گذشته در برخی ایام 12 تا 15 هزار مگاواتی در روز کسری تولید و مصرف داشته و عدم موازنه بین تولید و مصرف برق را داشتیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه وزیر نیرو سال گذشته در سال گذشته زمان رأی اعتماد وعده هایی به نمایندگان عضو کمیسیون دادند، تبیین کرد: وزیر نیرو وعده هایی مبنی بر افزایش تولید برق تا 30 مگاوات را دادند.

نخعی ادامه داد: طبق گفته وزیر نیرو این موضوع دنبال و افزایش 35 مگاوات را برنامه ریزی کردند که 15 هزار مگاوات تولید برق حرارتی با مدیریت و نظارت مجموعه وزارت نیرو، تولید 10 هزار مگاوات با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا تابستان وارد مدار می شود

500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا تابستان وارد مدار می شود