مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-04سياسي

ممنوعیت پخت نان بربری در شیفت صبح ماه رمضان بیش از چهل سال است اجرا می شود


رییس اتحادیه نانوایان آذربایجان غربی گفت: ممنوعیت پخت نان سنگگ و بربری در شیفت صبح ماه مبارک رمضان امر جدیدی نیست و سال هاست در استان آذربایجان غربی اعمال می شود.

- الله وردی حسن زاده رییس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت وگوبا خبرنگار فارس اظهار داشت: موضوع ممنوعیت پخت نان بربری و سنگگ به عنوان نان صبحانه از زمان پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن همواره در استان آذربایجان غربی اعمال شده است و این امر مبحث تازه ای نیست.

وی افزود:  بر اساس اعلام دادستان کل کشور اعلام کرد که با روزه خواری در ملاءعام باید برخورد کرد و در نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی نیز برخورد با روزه خواران ابلاغ شد نانوایی های بربری با ابلاغیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در شیفت صبح در ماه رمضان تعطیل هستند.

وی افزود: قیمت نان در ارومیه تغییر نیافته است و تمامی نانوایان موظف هستند نان را بر اساس قیمت اعلامی اتحادیه به فروش برسانند و هر نانوایی که به بهانه پخت نان مخصوص گنجددار و یا روغنی قیمت نان را افزایش می دهند کار غیرقانونی انجام می دهند و در صورتی که بازرسان با همچین مواردی مواجه شوند از چنین تخلفاتی جلوگیری می شود.

حسن زاده گفت: نانوایی های پخت بربری و سنگگ یا به اصطلاح نان روغنی موظفند در ماه مبارک رمضان از ساعت 15 فعالیت خود را آغاز کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پخت نان بربری در شیفت صبح ماه رمضان بیش از چهل سال است اجرا می شود

ممنوعیت پخت نان بربری در شیفت صبح ماه رمضان بیش از چهل سال است اجرا می شود