مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 21:522022-04-04اقتصادي

افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود کشاورزان را امیدوار کرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود امیدواری بیشتری را در بین بهره برداران و کشاورزان ایجاد کرد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود امیدواری بیشتری را در بین بهره برداران و کشاورزان ایجاد کرد.

سید عماد شاهرخی با اشاره به وضعیت بازار و عملکرد تنظیم بازار در فروردین ماه امسال، اظهار کرد: مسئله تولید در چرخه و رونق اقتصادی بسیار مهم است اما نباید از نقش توزیع و نظارت بر محصولات غافل و آن را نادیده بگیریم بلکه با اجرایی شدن روند توزیع و نظارت ما می توانیم شاهد ثبات و توسعه پایدار در اقتصاد باشیم.

وی تصریح کرد: در یک ماه گذشته سازمان جهاد کشاورزی در راستای اهداف وزارت جهاد کشاورزی موفق عمل کرده و با همکاری و تعامل با سایر دستگاه های مرتبط توانستیم کالاهای اساسی مردم را تأمین کنیم و شاهد رضایت عمومی در جامعه باشیم، همچنین در حوزه توزیع و نظارت عملکرد مؤثر داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: نیاز روزانه مرغ گرم بازار استان 150 تن بود که در چند روز پایانی سال این میزان را 380 تن کشتار در روز رساندیم تا نیاز سفره های مردم را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود کشاورزان را امیدوار کرد

افزایش قیمت گندم و کاهش قیمت کود کشاورزان را امیدوار کرد