مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 01:272022-04-04حوادث

نجات جوان بویراحمدی توسط امدادگران هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد بعد از پنج ساعت تلاش بی وقفه جان جوان 35 ساله سقوط کرده از پرتگاه در ارتفاعات منطقه «دشتروم» را نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید امان اله جهانبین در گفتگو با خبرنگار ایسنا افزود: طی تماس مردمی در ساعت18 و 12 عصر روز دوشنبه با مرکز پاسخگویی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر سقوط جوان 35 ساله از پرتگاهی در ارتفاعات منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد و یک تیم امداد و نجات کوهستان به عنوان پشتیبان از جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود صخره ها و پرتگاه ها در مسیر با شیب تند محل حادثه و تاریکی شب عملیات جستجو و نجات به سختی انجام شد.

جهان بین تصریح کرد: امدادگران ضمن استفاده از تجهیزات تخصصی کوهستان امداد و نجات و انجام عملیات راپل و بستن کارگاه طناب در ارتفاع 100 متری و ارائه امداد و کمک های اولیه جهت کنترل خونریزی و فیکس کردن ناحیه های دچار شکستگی، مصدوم را از ارتفاعات مشرف به منطقه چشمه پهن دشتروم به پایین کوه منتقل و به همکاران خدوم اورژانس 115 استان برای انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جوان بویراحمدی توسط امدادگران هلال احمر

نجات جوان بویراحمدی توسط امدادگران هلال احمر