مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-05فرهنگي

چه می شد اگر «شیشلیک» و «چپ، راست» در عید اکران می شد؟


سید جمال ساداتیان با تاکید براینکه وزارت ارشاد نباید فیلترهای خود را برای صدور مجوز اینقدر تنگ کند، می گوید: در اکران نوروزی اگر کمی سیاست به خرج داده می شد و فیلم هایی مثل «شیشلیک» و «چپ راست» اکران می شدند وضع سینماها در اکران نوروزی بهتر می شد.

- سید جمال ساداتیان با تاکید براینکه وزارت ارشاد نباید فیلترهای خود را برای صدور مجوز اینقدر تنگ کند، می گوید: در اکران نوروزی اگر کمی سیاست به خرج داده می شد و فیلم هایی مثل شیشلیک و چپ راست اکران می شدند وضع سینماها در اکران نوروزی بهتر می شد.

یک تهیه کننده و سینمادار در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه ناموفق بودن اکران نوروزی به چه دلایلی ارتباط پیدا می کند، بیان کرد: به نظرم این اتفاق به چند مورد بستگی دارد از جمله حال عمومی مردم و نیز فیلم های اکران شده که باید با آثار خوب اعتمادسازی شود تا پای مردم به سینما باز شود.

الان مردم دنبال فیلم هایی هستند که برایشان مفرح و جذاب باشد و شاید یک دلیل اینکه فیلم های کمدی به نسبت فیلم های اجتماعی شرایط بهتری دارند به حال عمومی جامعه برگردد که بعد از دو سال قرنطینه و شرایط اسفناک کرونا و داغدار شدن مستقیم و غیرمستقیم بسیاری از خانواده ها شرایط مطلوبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه می شد اگر «شیشلیک» و «چپ، راست» در عید اکران می شد؟

چه می شد اگر «شیشلیک» و «چپ، راست» در عید اکران می شد؟