مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-05سياسي

طعنه روزنامه اصولگرا به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان


موضوع وجود برخی فساد های اخلاقی در سینما اولین بار 11 سال پیش و در پاییز سال 90 توسط مرحوم فرج الله سلحشور بیان شد که با انتقاداتی از سوی برخی امضاکنندگان همین بیانیه اخیر روبه رو شد.

- موضوع وجود برخی فساد های اخلاقی در سینما اولین بار 11 سال پیش و در پاییز سال 90 توسط مرحوم فرج الله سلحشور بیان شد که با انتقاداتی از سوی برخی امضاکنندگان همین بیانیه اخیر صد ها نفره زنان دست اندرکار سینما که نسبت به خشونت علیه زنان در این عرصه اعتراض و افشاگری کرده اند، روبه رو شد.

کسانی مثل ترانه علیدوستی و نگار جواهریان که جزو اسامی امضاکننده این بیانیه هستند، آن روز ها ضمن تکذیب وجود چنین حقایقی در بخش هایی از سینما آن مدعا ها را افترا خواندند و از او می خواستند که سینما را به حال خود رها کند .

در واقع افشاگران امروز فساد در بخش هایی از سینما همان منکران دیروز این واقعیت هستند که به هر شکلی در دفاع از اوضاع سینما ظاهر می شدند.

نکته اول در این زمینه وجود و بروز غیرقابل انکار چنین اتفاقاتی در هر کشوری است که نمونه بارز آن شکل گیری جنبش اعتراضی me too (من هم) در سینمای هالیوود به بروز آزار های جنسی به زنان سینماگر است که سر و صدای زیادی هم در دنیا به پا کرد، با این حال واقعیت این است که اوضاع بی سرو سامان فضای سینمایی کشورمان طی سال های اخیر همانطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه روزنامه اصولگرا به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان

طعنه روزنامه اصولگرا به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان