مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-05دانش

تولید باید دانش بنیان باشد / نوآوری معطوف به حل مسائل بومی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب در نخستین روز از سال جدید کاری و در دیدار نوروزی با معاونان، مدیران و کارکنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی اظهار داشت: - دبیر شورای عالی انقلاب گفت: تولید باید دانش بنیان و مبتنی بر تخصص و متناسب با حوزه های نیاز منطقی جامعه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب در نخستین روز از سال جدید کاری و در دیدار نوروزی با معاونان، مدیران و کارکنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی اظهار داشت: همزمانی سال نو با میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) و ورود به ماه مبارک رمضان را خدمت عزیزان تبریک مضاعف عرض می کنم و به فال نیک می گیریم، انشالله که به برکت ماه میهمانی خدا که خداوند میزبان ما هست و به آن ارزش خاصی داده شده، برکات خداوند شامل حال همه همکاران باشد.

وی ادامه داد: یک سال پرتراکم و پرتلاش را در شورای عالی انقلاب فرهنگی پشت سر گذاشتیم و 20 جلسه شورای عالی تشکیل شد که غیر معمول بود؛ چرا که در طی 10 سال گذشته تشکیل 20 جلسه شورا در یک سال، صورت نگرفته بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: 15 جلسه شورا در زمان ریاست رییسی تشکیل شد و جلسات زیادی به تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی اختصاص ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید باید دانش بنیان باشد / نوآوری معطوف به حل مسائل بومی باشد

تولید باید دانش بنیان باشد / نوآوری معطوف به حل مسائل بومی باشد