مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-05اجتماعي

کفه سنگین آموزش حضوری نسبت به آنلاین


سرانجام با کمرنگ شدن سایه کرونا در کشور بعد از 2 سال زنگ کلاس درس در مدارس کشور طنین انداز شد اما بازگشایی مدارس بازتاب های مختلفی را از سوی موافقان و مخالفان برگزاری کلاس های حضوری داشت.

- به گفته بسیاری از کارشناسان آموزشی، تعطیلی مدارس و شرکت در کلاس های درس به شکل غیرحضوری آسیب های جدی را به بدنه آموزش و پرورش و دانشگاه ها وارد کرد.

از یک سو میانگین نمرات مخصوصا در رشته های ریاضی و تجربی به حد قابل توجهی کاهش یافت و از سوی دیگر دانش آموزان تنها به آموزش پرداختند و پرورش به فراموشی سپرده شد.

در دانشگاه ها نیز با وجود تلاش اساتید و با امکانات موجود کیفیت آموزش و یادگیری نسبتا پایین آمد.

کرونا در سایر کشورها نیز با شدت بالایی شیوع پیدا کرد و جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخت اما بعد از مدت کوتاهی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همه مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری باز شده و مشکلی نداشتند و به نظر می رسد تنها در ایران مدت طولانی دانش آموزان و دانشجویان از محیط آموزشی خود به صورت حضوری دور افتادند.

عجله آموزش و پرورش برای بازگشایی بعد از تعطیلات عید نیره لاریجانی، مادر دانش آموزی 10 ساله نوشهری، در گفت و گو با ایسنا با ابراز خرسندی و مثبت ارزیابی کردن کلاسهای حضوری گفت: این امر به افزایش کیفیت و بازدهی آموزش تاثیر صدچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفه سنگین آموزش حضوری نسبت به آنلاین

کفه سنگین آموزش حضوری نسبت به آنلاین