مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-05سياسي

لزوم بسیج حداکثری برای تولید و اشتغال در فارس


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر لزوم بسیج حداکثری برای تولید و اشتغال در استان تاکید و خاطرنشان کرد که یک تفاهمنامه همکاری بین این معاونت با بنیاد شهید فارس، - مبادله خواهد شد.

محمد فرخ زاده سه شنبه 16 فروردبن در جمع خبرنگاران پیرامون تفاهمنامه منعقد شده با بنیاد شهید، گفت: این تفاهم نامه در راستای حمایت از اجرا و توسعه طرح های خوداشتغالی و کارآفرینی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت های موجود منعقد خواهد شد.

به گفته معاون استاندار فارس، توسعه سبک زندگی توأم با نشاط اجتماعی ایثارگران با برگزاری تورهای گردشگری زیارتی، تاریخی، طبیعت گردی و آشنایی با زیست اسلامی-ایرانی در روستاها و شهرهای کوچک، تلاش و همکاری در راستای برخورداری جامعه معزز شاهد و ایثارگر از تورهای ارزان و آسان و همچنین اعطای تسهیلات ارزان بانک دی برای سفرهای عتبات عالیات و حج عمره بخشی از موارد مد نظر در تفاهمنامه است.

فرخ زاده همچنین گفت: استفاده از ظرفیت پزشکی و سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، اولویت تسریع در اجرای طرح های گردشگری به سرمایه گذارانی که نیروی کار ایثارگر را به کارگیری می کنند از دیگر محورهای در نظر گرفته شده در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج حداکثری برای تولید و اشتغال در فارس

لزوم بسیج حداکثری برای تولید و اشتغال در فارس