مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-05سياسي

5 چالش بزرگ اقتصادی کشور از زبان نماینده فلاورجان


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیکاری، معیشت، سرخوردگی جوانان، رکود اقتصادی طولانی مدت و بحران منابع طبیعی را 5 چالش بزرگ اقتصادی ایران دانست و گفت: - این موضوعات باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید سیدناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیکاری، معیشت، سرخوردگی جوانان، رکود اقتصادی طولانی مدت و بحران منابع طبیعی 5 چالش بزرگ اقتصادی ایران است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اگر این زخم ها بهبود نیابد مردم را نسبت به پیشرفت و احیای اقتصاد ایران دلسرد می کند.

وی خاطرنشان کرد: با تدبیر رییس جمهور، توجه ویژه به محرومین و استفاده از ظرفیت های داخلی جایگزین مذاکرات صرف با کدخدا شده است.

یکی از وجوه اقبال مردم به آقای رییسی، مردمی و ساده زیست بودن ایشان، حضور میدانی و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک بوده است که باعث افزایش امید مردم شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس در توصیه ای به دولت گفت: بعد از حدود 7 ماه خانه تکانی جزیی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه که عملکردشان با اهداف و تفکرات رییس جمهور انقلاب در تضاد است را از قطار دولت پیاده کنید تا مجلس بر اساس وظیفه قانونی و شرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 چالش بزرگ اقتصادی کشور از زبان نماینده فلاورجان

5 چالش بزرگ اقتصادی کشور از زبان نماینده فلاورجان