مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-05سياسي

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص اعتبار 2 میلیارد ریالی به سد سیازاخ امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

- ، محسن فتحی روز سه شنبه در جریان بازدید از سد سیازاخ دیواندره اظهار داشت: تأمین منابع پایدار آب از جمله اموری است که زمینه ساز توسعه پایدار می شود.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه سد سیازاخ دیواندره نیز از 18 سال پیش شروع شده و تکمیل آن از جمله مهمترین دغدغه های مردم منطقه است.

فتحی خاطرنشان کرد: در جریان سفر وزیر نیرو 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد سیازاخ اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان سال 1401 با همت پیمانکاران این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: برای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره نیز در سفر وزیر نیرو 500 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که امروز 120 میلیارد ریال آن برای ادامه و تکمیل پروژه در اختیار پیمانکار گذاشته شد و امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه نیز به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان نیز اظهار داشت: هدف از بازدید سد سیازاخ اجرای مصوبات سفر وزیر نیرو برای تأمین اعتبار سد سیازاخ و شروع به کار پیمانکاران است و امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد