مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 05:072022-04-06اجتماعي

آمارهایی از تلفات، تصادفات و تخلفات رانندگی در نوروز+ فیلم


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کشور آخرین آمارهایی تصادفات نوروزی و وضعیت ترافیکی جاده ها در نوروز 1401 را تشریح کرد.

- آمارهایی از تلفات، تصادفات و تخلفات رانندگی در نوروز+ فیلم جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کشور آخرین آمارهایی تصادفات نوروزی و وضعیت ترافیکی جاده ها در نوروز 1401 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همانطور که از ماه ها قبل پیش بینی شده بود در نوروز 1401 سفرهای نوروزی افزایش چشمگیری داشت، سفرهایی که اکثریت آن با وسیله نقلیه و از طریق جاده ها انجام شد و طبیعی است که ترددهای جاده ای نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

در این شرایط دو نگرانی عمده وجود داشت، نخست آمار جانباختگان حوادث رانندگی و پس از آن ایجاد ترافیک های طولانی در جاده ها.

موضوعی که پلیس از ماه ها قبل برنامه ریزی های خود در مورد آن را آغاز کرده بود و علاوه بر آن دولت نیز توجه ویژه ای را به این موضوع نشان داد که برای مثال می توان به تشکیل جلسه شورایعالی ترافیک به ریاست رییس جمهور در چند روز مانده تا آغاز سفرهای نوروزی اشاره کرد.

نتیجه این اقدامات نیز موثر بود و با پایان تعطیلات و اجرای طرح نوروزی مشخص شد که علیرغم افزایش 50 درصدی سفرها و تردد در این ایام، شمار جانباختگان و مصدومان به ترتیب 23 و 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهایی از تلفات، تصادفات و تخلفات رانندگی در نوروز+ فیلم

آمارهایی از تلفات، تصادفات و تخلفات رانندگی در نوروز+ فیلم