مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-06دانش

دعوت از دانشجویان علاقه مند و مستعد رشته های علوم پزشکی برای ارائه ایده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردشیر قوام زاده، پدر پیوند سلول های بنیادی ایران در نخستین جلسه کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی گفت: - پدر پیوند سلول های بنیادی ایران گفت: فرصت بزرگی که در عرصه سلول درمانی وجود دارد، علاقه مندی و حضور دانشجویان به عنوان سرمایه های عظیم کشور در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردشیر قوام زاده، پدر پیوند سلول های بنیادی ایران در نخستین جلسه کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی گفت: فرصت بزرگی که در عرصه سلول درمانی وجود دارد، علاقمندی و حضور دانشجویان به عنوان سرمایه های عظیم کشور در این زمینه است.

مشاور عالی رییس پژوهشکده سرطان معتمد ضمن تشویق دانشجویان به فعالیت در عرصه پژوهش و تولید علم، به برنامه های بلندمدت کمیته تحقیقات در راستای سلول درمانی و سایر پروژه ها پرداخت.

استفاده از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی در فراهم کردن بستر مناسب برای جذب دانشجویان نخبهمائده روزبهانی، دانشجوی پزشکی و دبیر این کمیته نیز تأکید کرد: هدف ما از تشکیل این کمیته، استفاده از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی در فراهم کردن بستر مناسب برای جذب دانشجویان نخبه و استفاده حداکثری از ایده ها و توانمندی های آنان در عرصه سلول درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشجویان علاقه مند و مستعد رشته های علوم پزشکی برای ارائه ایده

دعوت از دانشجویان علاقه مند و مستعد رشته های علوم پزشکی برای ارائه ایده