مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-06سياسي

دنبال اعتلای سطح آموزش پزشک عمومی هستیم / حمایت از مراکز تحقیقاتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم دیدار نوروزی با اعضای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به دنبال اعتلای سطح آموزش پزشکی عمومی برای ارائه خدمات باکیفیت به جامعه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم دیدار نوروزی با اعضای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: سعی کنیم در روز های پیش رو با استفاده از برکات ماه مبارک رمضان در ارتقای روحی خود به هدف اصلی خلقت نائل شویم که اگر جز این قدمی برداریم خسران است.

آدمی به نفس خود بصیر است و می داند که چه می کند.

ازاین رو در شب های قدر با تفکر و تعمق در خویش که برترین عبادات است کمک کنیم اگر خوبیم خوب تر شویم و اگر اشکالی در ما هست آن را اصلاح کنیم تا در لحظه دیدار پروردگار و مرگی که دیر یا زود، همه را فراخواهد گرفت، بتوانیم پاسخگو باشیم.

وی در ادامه با اشاره به چکیده ای از گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تهران در 6 ماه اخیر افزود: با تمام تنگنا های مالی، خوشبختانه حرکت های روبه جلو و خوبی انجام شد و امیدوارم سال جدید همراه با گشایش های اقتصادی کشور در شرایط بهتری بتوانیم برنامه های توسعه ای دانشگاه را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال اعتلای سطح آموزش پزشک عمومی هستیم / حمایت از مراکز تحقیقاتی

دنبال اعتلای سطح آموزش پزشک عمومی هستیم / حمایت از مراکز تحقیقاتی