مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-06سياسي

مطهری: در تحلیل حادثه مشهد، تقویت کننده فتنه ترکیبی دشمن نباشیم


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با دقت بیشتری در رابطه با حادثه شهادت طلاب در حرم رضوی، تحلیل و موضع گیری نماییم تا ناخواسته تقویت کننده فتنه ترکیبی دشمن نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با دقت بیشتری در رابطه با حادثه شهادت طلاب در حرم رضوی، تحلیل و موضع گیری نماییم تا ناخواسته تقویت کننده فتنه ترکیبی دشمن نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری در واکنش به حادثه روز گذشته حمله به طلاب در حرم رضوی، شهادت دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس و شهادت یک روحانی شیعه و مجروح شدن دو روحانی دیگر در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا علیه السلام توسط افرادی جاهل، گمراه و مزدور را بخشی از سناریوی آمریکایی- صهیونیستی قلمداد کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اقدامات تروریستی و پخش شایعات، ایجاد و تشدید اختلافات مذهبی شیعه و سنی و ایران و افغانستان را هدف گرفته اند و درصدد کشاندن درگیری به داخل ایران هستند.

وی در تبین این سناریوی آمریکایی- صهیونیستی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیدبان نظام در 19 بهمن ماه 1400 فرمودند تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلف آن را تبیین نمودند و اینک شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی هستیم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: در تحلیل حادثه مشهد، تقویت کننده فتنه ترکیبی دشمن نباشیم

مطهری: در تحلیل حادثه مشهد، تقویت کننده فتنه ترکیبی دشمن نباشیم