مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-06سياسي

وزارت کشاورزی از ظرفیتهای فناورانه جهاددانشگاهی بهره می برد


جهاددانشگاهی اعلام کرد وزارت کشاورزی از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی و دامپروری استقبال کرده و قرار است همکاری هایی در این زمینه صورت گیرد.

- به نقل از جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی باهدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی و دام پروری در محل وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

دکتر ساداتی نژاد در این نشست با استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی، به استفاده مدیران قسمت های مختلف این وزارتخانه از ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی در جهت دستیابی به بهره وری بیشتر تاکید کرد.

وزیر جهادکشاورزی در حوزه تکثیر دام سنگین نژادهای ممتاز گوشتی و شیری موافقت خود را با پرداخت یارانه به دامداران برای خرید جنین های ممتاز نژادهای شیری و گوشتی از جهاددانشگاهی اعلام کرد.

همچنین در این نشست دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی، دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه های اصلاح نژاد دام سنگین، زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس، مرغ لاین، بذور هیبرید، آفت کش های گیاهی و داروهای دامپزشکی گیاه پایه و پروبیوتیک های پرمصرف در جیره غذایی طیور و آبزیان را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشاورزی از ظرفیتهای فناورانه جهاددانشگاهی بهره می برد

وزارت کشاورزی از ظرفیتهای فناورانه جهاددانشگاهی بهره می برد