مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-06اجتماعي

بوم گردی متفاوت به سبک زوج خلاق سی سختی+فیلم


زوج خلاق سی سختی در حوزه بم گردی علاوه بر فعالیت در زمینه گردشگری از حافظان محیط زیست و دوست داران حیات وحش هستند که به طور قابل توجهی معتقدند که باید این طبیعت زیبا حفظ شود و از تمام وسایل دور ریز و زباله ها استفاده کرد وبا خلاقیت از آنها دوباره استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، خانه به خانه شهر سی سخت این شهر توریستی و گردشگری به شرط حمایت دستگاه های متولی از جمله گردشگری قادر به جذب گردشگر و رونق اشتغال است.

شهر زیبا و توریستی سی سخت که در دامنه دنا آرمیده مردمانی میهمان نواز دارد که بیشتر مردمانش اهل قلم و تحصیل کرده هستند و تا به امروز دهها نخبه بزرگ تقدیم کشور کرده اند.

سی سخت همان گونه که از اسمش پیداست عنوان شهر توریستی را یدک می کشد و از آن به عنوان بهشت جنوب غربی ایران یاد می شود که دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی از جمله چشمه میشی، گردنه بیژن، کوه گل، دریاچه های مشرف به کوه گل، آبشار تنگ نمک، غار نول، آبشار ناری و دهها جاذبه خدادادی دیگر و در نهایت 40 قله بالای 4000 متر با عنوان آلپ ایران است که در طول سال  گردشگران و توریست های زیادی را از نقاط مختلف کشور و دیگر کشورها به شهر سی سخت می کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم گردی متفاوت به سبک زوج خلاق سی سختی+فیلم

بوم گردی متفاوت به سبک زوج خلاق سی سختی+فیلم