مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-06فرهنگي

واکنش تهیه کننده «قهرمان» درباره شکایت علیه اصغر فرهادی


تهیه کننده فرانسوی فیلم «قهرمان» که سابقه طولانی همکاری با اصغر فرهادی دارد، درباره شکایت مطرح شده علیه این کارگردان ایرانی بیانیه ای منتشر کرد.

- تهیه کننده فرانسوی فیلم قهرمان که سابقه طولانی همکاری با اصغر فرهادی دارد، درباره شکایت مطرح شده علیه این کارگردان ایرانی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر ماله -گی تهیه کننده فرانسوی فیلم قهرمان در باره شکایت مطرح شده علیه اصفر فرهادی و فیلمش در بیانیه ای اعلام کرد که هنوز هیچ حکم قطعی و الزام آور قانونی در مورد این پرونده وجود ندارد، بلکه تحقیقات مقدماتی درباره این که آیا موضوع در دادگاه بررسی شود یا خیر انجام شده و در نهایت تصمیم بر آن شده این پرونده در دادگاه بررسی شود.

او که رییس کمپانی تولید و توزیع فیلم ممنتوپیکچرز در پاریس است همچنین گفت که دادگاه ایران در بررسی اولیه خود، بر اساس تحقیقات انجام شده، هرگونه ادعای احتمالی مسیح زاده در رابطه با درآمدهای حاصل از فیلم قهرمان را رد کرده است.

او در بخش هایی از این بیانیه آورده است: قهرمان هشتمین فیلم من با اصغر فرهادی به عنوان پخش کننده و چهارمین فیلم من به عنوان تهیه کننده است.

ما با هم دو اسکار بهترین فیلم خارجی و جوایز زیادی در جشنواره فیلم کن از جمله جایزه بزرگ برای قهرمان دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده «قهرمان» درباره شکایت علیه اصغر فرهادی

واکنش تهیه کننده «قهرمان» درباره شکایت علیه اصغر فرهادی