مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-06سياسي

راه اندازی 100 آشپزخانه برای تامین غذای مددجویان و نیازمندان در ایلام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: 100 آشپزخانه برای پخت غذای گرم جهت توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد، - ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: 100 آشپزخانه برای پخت غذای گرم جهت توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین در حال راه اندازی است.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به راه اندازی 100 آشپزخانه جهت توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اظهار کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اقدام به توزیع 62 هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد 400 هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان می شود که در توزیع سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در طرح اکرام و محسنین برنامه جذب 8400 حامی را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه طرح اکرام ایتام نیز مانند قبل پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 100 آشپزخانه برای تامین غذای مددجویان و نیازمندان در ایلام

راه اندازی 100 آشپزخانه برای تامین غذای مددجویان و نیازمندان در ایلام