مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-06بين الملل

منابع یمنی از 137 مورد نقض آتش بس خبر دادند


منابع نظامی و محلی در استان های مختلف یمن گفتند که با وجود اعلام آتش بس دو ماهه، دهها مورد نقض آتش بس به دست ارتش سعودی و شبه نظامیان همسو رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی و نظامی در استان های مختلف یمن از 137 مورد نقض آتش بس از جمله حملات هوایی، توپخانه ای و تیراندازی با سلاح سبک از سوی ائتلاف سعودی و شبه نظامیان دولت منصور هادی با گذشت چهار روز از اعلام آتش بس دو ماهه خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری سبأنت، پهپادهای شناسایی و تهاجمی ائتلاف سعودی 34 مرتبه در آسمان استان های مأرب، حجه، صعده، لحج و مناطق مرزی به پرواز درآمده اند.

در استان تعز، یک پهپاد تهاجمی اقدام به بمباران منازل غیرنظامیان در منطقه الوازعیه کرد که هنوز از میزان تلفات آن خبری منتشر نشده است.

حملات توپخانه و راکتی نیز بخش دیگر این موارد را تشکیل می دهد، به گونه ای که در 24 ساعت گذشته 20 مورد حمله توپخانه ای در مناطق مختلف به مواضع نیروهای دولت صنعاء رصد شده است.

طبق این گزارش مقر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الکساره ، البلق الشرقی و صرواح در استان مأرب واقع در مرکز یمن و مناطق العریم و الشرفه در استان الجوف واقع در شمال یمن هدف گلوله توپخانه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع یمنی از 137 مورد نقض آتش بس خبر دادند

منابع یمنی از 137 مورد نقض آتش بس خبر دادند