مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-06سياسي

سرمدی: به فریاد رانندگان خودروهای سنگین برسید


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مشکلات رانندگان خودروهای سنگین گفت: نمایندگان و دولت توجه کنید اگر به فریاد این قشر زحمتکش نرسیدیم مشکلات عدیده ای دامن گیر جامعه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی واله در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزرای صمت راه و شهرسازی کار گفت: از جمله اقشار زحمتکش جامعه رانندگان به خصوص رانندگان خودروهای سنگین و کشنده ها می باشند، این افراد در امنیت افتصادی کشور نقش مهمی دارند، این شغل علی رغم سختی کار، حوادث جاده ای، سرما و گرما و دوری از خانواده از مشاغل سخت محسوب نمی شود.

وی افزود: گرانی حق بیمه دریافتی تامین اجتماعی و عدم داشتن بیمه تکمیلی، تحمیل بارگیری بیش از ظرفیت مجاز کارت ناوگان، گرانی و عدم کیفیت لوازم یدکی و روغن موتور و کمبود و گرانی لاستیک با نرخ دولتی بیداد می کند، نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده کشور فقط به نام قشر زحمتکش راننده و به کام دلالان است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: ناهماهنگی میان وزارت نفت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخصوص سهمیه سوخت و کمبود سوخت ساز مشکل اساسی است، نمایندگان و دولت توجه کنید اگر به فریاد این قشر زحمتکش نرسیدیم مشکلات عدیده ای دامن گیر جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: به فریاد رانندگان خودروهای سنگین برسید

سرمدی: به فریاد رانندگان خودروهای سنگین برسید