مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-06سياسي

متولی سواحل آزاد شده دریای مازندران مشخص شود


فرمانده انتظامی مازندران، اجرای طرح آزادسازی سواحل دراین استان درراستای بهره مندی عموم مردم ازموهبت ساحل ودریا را مثبت ارزیابی کرد و خواستار مشخص شدن متولی سواحل آزاد شده شد.

- ، سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت، در حال حاضر و پس از آزادسازی سواحل متولی مشخصی برای ساحل وجود ندارد.

وی، با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به مازندران در 20 اسفند سال 1400، در گفتگویی با رییس جمهور، که نظر من را در خصوص اجرای آزادسازی در سواحل دریا پرسیده بود، به آقای رییسی عرض کردم، قبلاً که حدود 30 منطقه مشخص برای طرح دریا و شنا شهروندان در ساحل مازندران وجود داشت، آمار غرق شده ها و برخی معضلات طرح دریا را در استان داشتیم.

سردار میرزایی ادامه داد: حالا که حدود 480 کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران به طور کلی آزاد شده، باید مشخص شود که متولی ساحل چه نهاد یا سازمانی است که شرایط امنیتی و مسائل مربوط به آنها نیز تعیین تکلیف و برنامه ریزی شود.

همراهی ومشارکت مردم برای ارتقای امنیت جامعه فرمانده انتظامی مازندران در بخش دیگری در این مراسم به موضوع سلامت و امنیت به عنوان مقوله بسیار با اهمیت بیان و تاکید کرد: نبود هریک از این دو موضوع سلامت و امنیت باعث ایجاد به خطر افتادن سلامت و ناامنی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی سواحل آزاد شده دریای مازندران مشخص شود

متولی سواحل آزاد شده دریای مازندران مشخص شود