مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-06اقتصادي

اختلال در فعالیت هواپیمایی انگلیس هم زمان با اوج گیری زیرگونه تازه اومیکرون


این شرکت های عمده هواپیمایی از روز یکشنبه که آغاز تعطیلات 2 هفته ای مراکز آموزشی در این کشور است به این سو، در مجموع صدها پرواز را لغو کرده اند.

- این شرکت های عمده هواپیمایی از روز یکشنبه که آغاز تعطیلات 2 هفته ای مراکز آموزشی در این کشور است به این سو، در مجموع صدها پرواز را لغو کرده اند.

با لغو نزدیک به 100 پرواز شرکت های هواپیمایی بریتیش ایرویز و ایزی جت در روز چهارشنبه در پی اوج گیری همه گیری گونه تازه ویروس کرونا به نام اومیکرون بی ای 2؛ مسافران در انگلیس با اختلال های بیشتری در برنامه های گذران تعطیلات عید پاک (پسح) روبه رو شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ صنایع هوانوردی در پی اوج گیری بیماری کارکنان مرتبط با همه گیری گونه های تازه ویروس کرونا در انگلیس و کمبود کارگر به علت اخراج های مرتبط با همه گیری، دچار کمبود شدید کارمند شده است.

بریتیش ایرویز افزون بر 70 پروازی که پیش از این لغو کرده بود، 2 پرواز را به علت حضور نیافتن کارکنان مرتبط با ویروس کرونا و شرکت هواپیمایی ارزان بهای ایزی جت نیز دستکم 30 پرواز از و به فرودگاه گتویک لندن را لغو کرده است.

ایزی جت اعلام کرده با وجود بیش از 2 برابر شدن شمار خدمه و کارکنان دچار بیماری این شرکت به علت بالا رفتن آمار همه گیری در سراسر اروپا، بیشتر یک هزار و 500 پرواز روز چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در فعالیت هواپیمایی انگلیس هم زمان با اوج گیری زیرگونه تازه اومیکرون

اختلال در فعالیت هواپیمایی انگلیس هم زمان با اوج گیری زیرگونه تازه اومیکرون