مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-06اقتصادي

تقویت گمرک رفسنجان برای صادرات فرآورده های نفتی به پاکستان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی دیدار کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در دیدار سیدحمید حسینی رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی کشور اظهار کرد: به همه ظرفیت های داخل و بیرون شهرستان برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصاد نیاز داریم و بخش های زیادی را دنبال کرده ایم.

وی با اشاره به مزایای مناطق ویژه و آزاد تجاری بیان کرد: همه مناطق ویژه مزیت های عمومی دارند، نزدیک بودن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز استان، داشتن نقش محوری بین معادن استان و در حال توسعه بودن، آن را نسبت به سایر مناطق استان متمایز کرده است.

بهرامشاهی عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دو هزار هکتار وسعت دارد که 200 هکتار فاز اول آن واگذاری انجام شده و 500 هکتار نیز برای ایجاد محور گردشگری از منطقه تا دره راگه در دستور کار است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به تنوع سرمایه گذاری در منطقه افزود: عمده سرمایه گذاری با محوریت مواد شیمیایی و کود است و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گمرک رفسنجان برای صادرات فرآورده های نفتی به پاکستان

تقویت گمرک رفسنجان برای صادرات فرآورده های نفتی به پاکستان