مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-06سياسي

لزوم مشخص شدن متولی برای سواحل آزاد شده دریای مازندران


فرمانده انتظامی مازندران به لزوم مشخص شدن متولی سواحل آزاد شده مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به آزادسازی 480 کیلومتر از سواحل دریای خزر باید متولی آن مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار مرتضی میرزایی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل در سالن اجتماعات شهرداری، اظهار کرد: سلامت و امنیت در هر جامعه پیش زمینه توسعه است و امنیت و سلامت در کنار توسعه اقتصادی باعث کارایی و اثرات مثبت می شود.

وی با اعلام اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا همه مردم دنیا اهمیت سلامت را به روشنی دریافتند، افزود: امنیت نیز یک مؤلفه بسیار ارزشمند است که اگر زمانی در جامعه از دست رود ارزش آن بیشتر از هر زمان مشخص خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه فرماندهی های انتظامی در شهرستان های مازندران باید اولویت بندی و دسته بندی مشکلات را در اولویت خود داشته باشند، تصریح کرد: در هر شهرستان توجه به نیازهای منطقه در دستور کار باشد.

این مسؤول با اعلام ارزش و اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، یادآور شد: خانواده ها زمینه ساز عفاف و حجاب هستند و عفاف و حجاب در گام نخست از خانواده ها سرچشمه می گیرد و سپس به جامعه منتقل می شود چنانچه همه افراد برای حجاب و عفاف تلاش کنند ولی خانواده کاری نکند همچنان در زمینه حجاب و عفاف چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشخص شدن متولی برای سواحل آزاد شده دریای مازندران

لزوم مشخص شدن متولی برای سواحل آزاد شده دریای مازندران