مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-06اقتصادي

پارک علم و فناوری کرمانشاه نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: پارک علم و فناوری استان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: پارک علم و فناوری استان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

علی مهرتاش، عصر امروز(17 فروردین) در بازدید از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال 1401 با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین لزوم تسریع در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان را خاطرنشان ساخت و تصریح کرد: توجه و حمایت خاص از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان می تواند راهگشا بسیاری از مشکلات استان باشد.

مهرتاش تاکید کرد :مجموعه سازمان جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که دارد، نقش بسزایی در عملیاتی کردن شعار سال خواهد داشت.

وی حضور جوانان نخبه و با انگیزه و فعال در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان را مایه غرور دانست و ادامه داد: قول می دهیم حمایت های خاصی برای رونق فعالیت این شرکت ها داشته باشیم.

سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز از افتتاح برج فناوری به عنوان یکی از رویدادهای ویژه در سال گذشته یاد کرد و افزود: این برج که یکی از بزرگترین برج های فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری کرمانشاه نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد

پارک علم و فناوری کرمانشاه نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد