مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 23:122022-04-06سياسي

کولبری مهم ترین مشکل سروآباد است


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کولبری را از مشکلات جدی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: رفع مشکل کولبری و ایجاد اشتغال پایدار و در خور شان مردم این شهرستان حق تک تک جوانان است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد شیوا قاسمی پور در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کار بدون اعتبار انجام نمی شود و مسوولان و معاونین در بدنه دستگاه های اجرایی به خاطر نبود اعتبار همواره شرمنده مردم هستند.

وی عنوان کرد: بزرگترین شرمندگی برای بنده به عنوان نماینده مردم فهیم این شهرستان نبود اعتبار است در حالیکه  سروآباد یک شهرستان محروم و داری مشکلات فراوان است.

وی اظهار کرد: اقدامات بنیاد علوی در این شهرستان قابل تقدیر است اما با این وجود هم نیاز به کار و تلاش در این شهرستان بیش از هر نقطه ای وجود دارد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد علوی 55 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرستان سروآباد هزینه کرده است.

وی کولبری را از مشکلات جدی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: رفع مشکل کولبری و ایجاد اشتغال پایدار و در خور شان مردم این شهرستان حق تک تک جوانان است که نیاز به برنامه ریزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبری مهم ترین مشکل سروآباد است

کولبری مهم ترین مشکل سروآباد است