مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-07بين الملل

هشدار «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزات به «قدس»


مشاور رسانه ای رییس دفتر سیاسی حماس در سخنانی به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزات به قدس اشغالی هشدار داد.

- به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات در شهر قدس برحذر داشت و مسئولیت هرگونه پیامد تشدید تنش و درگیری ها در این شهر را متوجه این رژیم دانست.

بر اساس این گزارش، طاهر النونو مشاور رسانه ای رییس دفتر سیاسی حماس در بیانیه ای تاکید کرد که مسئولیت تجاوزات خطرناک و اقدامات تحریک آمیز اشغالگران در مسجد مبارک الاقصی و مناطق اطراف آن از جمله باب العامود که موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف فلسطینیان و مسلمانان در سرتاسر جهان شده، متوجه رژیم صهیونیستی است.

النونو تصریح کرد که دشمن صهیونیستی بار دیگر مرتکب اشتباه شده و گمان می کند با استقرار هزاران نفر از نیروهای خود در قدس و سرکوب فلسطینیان می تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کرده و آنان را از مسجد الاقصی و شهر قدس دور کند، اما حقیقت این است که نه سرکوبگری ها و نه اقدامات تروریستی و تجاوزات این رژیم نمی تواند موجب پیشبرد پروژه یهودی سازی و سیطره صهیونیست ها بر قدس و مسجد الاقصی شود.

وی اشاره کرد که رییس دفتر سیاسی حماس و دیگر رهبران این جنبش پیامی واضح به تمامی طرف ها داده اند بدین مضمون که دشمن صهیونیستی باید دست از تجاوزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزات به «قدس»

هشدار «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزات به «قدس»