مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-07اقتصادي

95 درصد خدمات مراکز اقامتی مازندران منطبق با استاندارد است


سرپرست استاندارد مازندران با اشاره به سه هزار و 400 بازرسی در طرح عیدانه استاندارد گفت:خدمات 95 درصد مراکز اقامتی و فروشگاه ها منطبق با استاندارد بوده است.

- ، عباس رحیمی صبح پنجشنبه در نشست تشریح طرح عیدانه استاندارد آگاهی رسانی را هدف این طرح بیان کرد و گفت: اگر قرار باشد به زندگی باکیفیتی داشته باشیم باید به استاندارد توجه ویژه شود.

وی رعایت استانداردها را الزام اولیه دانست و با اشاره به اینکه 34 هزار کالا مشمول استاندارد هستند، افزود: از 34 هزار استاندارد هزار فقره استاندارد نظیر استاندارد لوازم خانگی، فرآورده های لبنی و غیره اجباری است.

وی با عنوان اینکه 33 هزار فقره استاندارد اجباری نیست، گفت: این استانداردها برای واحدهای تولیدی و فعالان خدماتی و غیره تدوین شده است تا کارها را طبق استاندارد پیش برند.

رحیمی با تاکید براینکه فروشگاه ها و واحدهای کسب وکار باید نسبت به استانداردسازی تولیدات و خدمات اقدام کنند، اظهار داشت: مقابل کالاهایی که تولید می کنیم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

سرپرست استاندارد مازندران هدف طرح عیدانه استاندارد را فرهنگ سازی برشمرد و گفت: این طرح مستمر خواهد بود و ایجاد تحول در جامعه از جمله اهداف آن به شمار می رود و مردم باید مطالبه گر حقوق خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد خدمات مراکز اقامتی مازندران منطبق با استاندارد است

95 درصد خدمات مراکز اقامتی مازندران منطبق با استاندارد است