مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-07اجتماعي

5 مدرسه و یک اردوگاه دانش آموزی در صدرا ساخته می شود


رییس شورای اسلامی شهر صدرا از ساخت 5 مدرسه و یک اردوگاه دانش آموزی در این شهر به همت آموزش وپرورش فارس، شهرداری این شهر و اداره کل نوسازی مدارس استان خبر داد.

- خداکرم فیروزمند شامگاه چهارشنبه 17 فروردین در نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با شورای شهر صدرا، گفت: شورای شهر صدرا در ادامه پیگیری های مسائل و مشکلات این شهر و پیرو دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران متولی دعوت کرد تا در نخستین روزهای سال جدید پیگیر یکی از مشکلات و خواسته های شهروندان صدرا یعنی کمبود مدارس این باشند.

او افزود: در شهر صدرا بیش از 25 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که حدود 8 هزار دانش آموز به دلیل نبود مدرسه در شهر صدرا به ناچار به مدارس شیراز رفته و در آنجا به تحصیل می پردازند که این موضوع موجب افزایش هزینه خانواده ها شده است.

رییس شورای اسلامی شهر صدرا ادامه داد: از این رو تلاش شورای شهر این است که این مشکل را با برنامه ریزی مدون و حمایت مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز، مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، سرپرست شرکت عمران صدرا و شهردار این شهر در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کند.

فیروزمند خاطرنشان کرد: شده که سازمان نوسازی مدارس استان نسبت به تکمیل دو مدرسه نیمه کاره در فاز یک و فاز دو شهر صدرا اقدام کند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدرسه و یک اردوگاه دانش آموزی در صدرا ساخته می شود

5 مدرسه و یک اردوگاه دانش آموزی در صدرا ساخته می شود