مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-07پزشكي

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات پزشکی توسط مپنا و وزارت بهداشت


طی تفاهم نامه ای میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه صنعتی مپنا مقرر شد تجهیزات پزشکی توسط این دو مجموعه به تولید برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در سفر کاروان دولت مردمی آیت الله رییسی به البرز به شهرستان فردیس سفر کرد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهرک وحدت، از مجموعه کارخانجات صنعتی پرتو مپنا، بیمارستان فردیس وپروژه خط انتقال آب در شهرستان فردیس بازدید کرد.

در بازدید وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی از مجموعه مپنا در شهرستان فردیس تفاهم نامه همکاری ساخت تجهیزات پزشکی بین این وزارتخانه و گروه صنعتی مپنا منعقد شد.

این تفاهم نامه عطف به توافقی است که بین گروه مپنا و وزارت بهداشت و درمان در سال 1393 منعقد شده و به ارائه خدمات در حوزه سلامت توسط  شرکت مشترک بین طرفین تفاهم مامه، تتوسعه بهداشت و سلامت مپنا (تبسم) اجرایی می شود که بر اساس این تفاهم نامه داخلی سازی و تولید تجهیزات پزشکی به شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) محول شد.

به گفته مدیر کسب و کار شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا، پیش زمینه ساخت برخی لوازم پزشکی در شرکت پرتومپنا طرحی شده که بر اساس این طرح امکان ساخت ایمپلنت های پزشکی در مفاصل لگن و زانو را در این مجموعه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات پزشکی توسط مپنا و وزارت بهداشت

انعقاد تفاهم نامه ساخت تجهیزات پزشکی توسط مپنا و وزارت بهداشت