مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-07سياسي

دشمن با ترویج ازدواج سفید به دنبال تخریب بنیان خانواده است


دشمن در حوزه جنگ نرم با تشویق به ازدواج سفید، تضعیف جایگاه مادر، تحقیر بانوان خانه دار، تحقیر فرزندآوری و تشویق به اُنس با حیوانات به دنبال تخریب بنیان خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی طی سخنانی در آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در شبستان امام خمینی (ره) با اشاره به آموزه های آیات جزء پنجم قرآن کریم گفت: کانون و بنیان مقدس خانواده در نظام اسلامی از ارزش بسیار مهمی برخوردار است و می تواند از عوامل مهمی در راستای اقتدار نظام اسلامی به حساب بیاید.

وی افزود: نهاد خانواده از منظر اسلام دارای قداست ویژه ای است و هیچ نهاد اجتماعی با این نهاد مقدس قابل مقایسه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هیچ بنایی محبوب تر از بنیان خانواده نزد خداوند وجود ندارد چراکه تشکیل خانواده دلایل مختلفی دارد که ایجاد محبت و مودت بین اعضای جامعه از جمله این دلایل است.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان بر اساس آیات و روایات، متوجه بزرگترها است و باید آن ها پیشقدم شوند و مقدمات ازدواج دختران و پسران جوان را فراهم سازند.

حاج ابوالقاسم یادآور شد: تقویت خدامحوری و ترس نداشتن از فقر و توکل به خداوند و اعتقاد به رازقیت خدا از راه های تحکیم بنیان خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ترویج ازدواج سفید به دنبال تخریب بنیان خانواده است

دشمن با ترویج ازدواج سفید به دنبال تخریب بنیان خانواده است