مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-07سياسي

آیت الله علم الهدی: شهید اصلانی همیشه یکی از افسران پای کار در عرصه خدمت بود


شهید اصلانی کسی بود که در عرصه زندگی زمانی برای استراحت و آرامش خود نداشت و همیشه در فعالیت های فرهنگی، آسیب زدایی و رسیدگی به مردم بی بضاعت مشغول و یکی از افسران پای کار در عرصه خدمت بود.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: شهید اصلانی کسی بود که در عرصه زندگی زمانی برای استراحت و آرامش خود نداشت و همیشه در فعالیت های فرهنگی، آسیب زدایی و رسیدگی به مردم بی بضاعت مشغول و یکی از افسران پای کار در عرصه خدمت بود.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز، 18 فروردین ماه، در مراسم تشییع پیکر شهید اصلانی، شهید حادثه که در حرم مطهر، اظهار کرد: این شعر را امام هشتم(ع) به دعبل خزاعی فرمود که در میان تمام قبرهایی که نشان از مظلومیت اهل بیت(ع) است، قبری هم در توس است که دچار مصائبی خواهد شد و مصیبت هایی می بیند.

وی اضافه کرد: بزرگترین مصیبت این حادثه دلخراش پس از به خاک و خون کشیده شدن چند از تن روحانیون اهانت به حرم مقدس امام هشتم(ع) بوده است.

تا امروز در کنار مدفن آن حضرت انسان های زیادی هر کدام به شکلی به خاک و خون کشیده شده اند اما این حادثه بسیار عجیب بود که تعدادی از تبار روحانیت در اثر جنایت یک پیاده نظام تکفیری با این قصاوت بی رحمانه به خاک و خون کشیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: شهید اصلانی همیشه یکی از افسران پای کار در عرصه خدمت بود

آیت الله علم الهدی: شهید اصلانی همیشه یکی از افسران پای کار در عرصه خدمت بود